אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    גג פנורמי לרכב: לקבל מוצר עם אחריות

    גג פנורמי לרכב הינו מוצר עשוי זכוכית היוצר מראית עין של תקרה שקופה. לרוב, גגות אלו אינם נפתחים או נפתחים באופן חלקי. עם זאת, סוג גג זה נושא יתרונות רבים: החל ממרחב פנימי גדול בתוך הרכב, כניסה של אור לצד היבטים חיוביים נוספים. מסתקרנים מסוג שדרוג זה? מעוניינים לשמוע עליו יותר? אתם מוזמנים לפנות אל ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. צוות החברה ישמח להסביר לכם על כך, להציג בפניכם את הדגמים השונים ולהתקין מוצר זה ברכב שלכם – על הצד הטוב ביותר.

    בין אם מדובר בנסיעה לעבודה או שמא מדובר בנסיעה לטיול, אין ספק שתפקידו של הרכב הפרטי משמעותי ביותר. וזאת, משום שהוא מאפשר לנו לנהל את שגרת יומנו בצורה המיטבית ביותר. עם זאת, חשיבותו של הרכב איננה מסתיימת בסוג המנוע שלו או בחוזק הגלגלים שלו. למעשה, רבים מאתנו רוכשים רכב מתוך כוונה ליהנות מהמראה החיצוני שלו – כאשר התקנת גג פנורמי היא הפתרון הנפוץ והמומלץ לכך.

    מתעניינים בשדרוג ייחודי זה? יהיה עליכם לברר מספר פרטים חשובים:

    • מוסך מקצועי – האם קיבלתם המלצה חמה מקרוב משפחה על מוסך מסוים? האם עמית לעבודה פנה לשירותיו של מוסך אמין? כך או כך, כדי שמלאכת ההתקנה תתבצע היטב, רצוי להקשיב להמלצותיה של הסביבה הקרובה כמו גם להתרשם מאתרי האינטרנט השונים. לצד כל זאת, עליכם לוודא כי צוות המוסך מחזיק ברישיונות הדרושים לביצוע עבודת ההתקנה של הגג הפנורמי והתיקון שלו.
    • מוצר איכותי – את הגג הפנורמי יש להכין מחומרי גלם איכותיים. במקביל לכך, יש לקחת בחשבון את המדינה שייצרה את גג זה. לכך תהיה השפעה לא רק על טיב המוצר על גם על המחיר שלו.

    ליהנות מהדרך

    גג פנורמי איננו משמש רק כחלון אותו ניתן לפתוח ולסגור. למעשה, הוא מעניק לכל רכב מראה יוקרתי וחזות אסתטית גבוהה, לצד יתרונות רבים אחרים. בשל כך, יש להתקין אותו כראוי על ידי הגורמים המוסמכים לכך. מעוניינים להתקין גג פנורמי ברכב שלכם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ, חברה המחזיקה במגוון דגמים ייחודיים של גגות פנורמיים מטעם "ובסטו ישראל". וזאת, לצד שירותי התקנה ותיקון מרשימים ומקצועיים של גגות אלו. למה אתם מחכים? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום!

    גג פנורמי לרכב

    בין אם יש לכם גג פנורמי לרכב ובין אם אתם חושבים להתקין מערכת מהסוג הזה, הרי שהיום, בעידן החדש הכל אפשרי. אנחנו חיים בעולם מתקדם, אשר מאפשר לנו למעשה ללכת עם הדמיון שלנו עד הסוף ולהפוך כל חלום למציאות. אבל, באותה הנשימה, אנחנו צריכים לזכור כי התקנה של גג פנורמי לרכב דורשת מאיתנו לקחת אלמנטים רבים בחשבון כדי שהפיצ'ר הזה יהפוך למקור להנאה ולא יעשה רק נזק בדיעבד. במאמר הבא נדבר על הפרטים הקטנים שיאפשרו לכם ליהנות מהמוצר באופן מושלם.

    מה אנחנו לוקחים בחשבון בהתקנה של גג פנורמי לרכב

    ראשית, אנחנו תמיד נתייחס לאסתטיקה של האוטו: כמו שאתם יודעים בוודאי, רכב הוא לא סתם כלי שמאפשר לנו להגיע מנקודה אחת לאחרת. המכונית שלנו היא כמו 'הבית השני שלנו', היא מספרת עלינו סיפור. גג פנורמי לרכב נותן הרבה פעמים מראה אלגנטי לרכב, כאילו מדובר על מכונית יוקרה של ממש. לכן, בין אם אנחנו נדרשים לבצע תיקונים ובין אם אנחנו רוצים להתקין גג פנורמי לרכב שלא היה בו האלמנט הזה קודם לכן, אנחנו חייבים לעבוד בזהירות, כדי לשמור על האסתטיקה של הרכב.

    אנחנו תמיד נקפיד על הביטחון של הנהג: כמובן, גג פנורמי לרכב נותן תחושה כאילו לרכב יש תקרה שקופה. זה יפה, זה כיף ואפשר לפתוח את הגג, כך שלרגע נרגיש כאילו אנחנו נוהגים בחוץ, באוויר הפתוח. אבל, באותה הנשימה, הרי שאם לא יהיו לנו התנאים הדרושים לנו לעבודה, לא נוכל לנהוג בבטחה. חשוב שלגג יהיה כיסוי אטום, כזה שימנע מהשמש לסנוור אותנו בשעות הצהריים, אנחנו תמיד נבחר להשתמש בשמשה איכותית, כזו שתעמוד בעומס במבחן הזמן וכן הלאה.

    כמה מילים על העבודה שלנו

    החברה שלנו, חברת 'ברוך ובניו זגגות רכבים', היא חברה וותיקה בשוק הישראלי. כמה וותיקה? אנחנו פעילים למעשה משנת 1958. עד היום שירתנו אינספור לקוחות מרוצים והיד עוד נטויה. לא היינו עומדים כאן לפניכם לו לא היינו יודעים להשתנות לאורך השנים ואם לא היינו מכירים את רזי עולם הרכב בעידן החדש. אנחנו מבטיחים לתת לכם שירות מקצועי, עדין, במחירים מצויינים. לעוד פרטים, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד