אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    התקנת סאנרוף לרכב: ליהנות מהנסיעה

    התקנת סאנרוף לרכב תתבצע אך ורק על ידי המומחים: ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. מעוניינים ליצור פתח אוויר נוסף ברכב? רוצים ליהנות מהנוף הירוק בעת הנסיעה? בזכות התקנה זו, תוכלו ליהנות מיתרונות אלו ורבים אחרים. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל אנשי המקצוע, לקבוע יום ושעה – ולשלוח את הרכב שלכם אל המוסך שישנה את החזות שלו לטובה.

    ישראל היא אחת המדינות היפות ביותר – בכך אין כל ספק. החל מההרים הגבוהים והיפיפיים ועד חופי הים הכחולים – כדי ליהנות מהנופים כל שעלינו לעשות הוא לצאת מפתח הבית, להיכנס אל הרכב ולהתחיל בנסיעה אל המרחבים הפתוחים. במקביל לכך, כדי לחוות כראוי את הנוף החולף על פנינו, מומלץ להתקין ברכב סאנרוף.

    סאנרוף, המוכר גם בתור גג נפתח לרכב, משמש כחלון נוסף ברכב אותו ניתן לפתוח ולסגור בהתאם לתנאי מזג האוויר ורצונותיהם של הנוסעים ברכב. חשוב לציין כי הסאנרוף משמש הרבה מעבר לכל אלו. במילים אחרות, פריט זה מחזיק ביתרונות רבים:

    • שווי הרכב – התקנת סאנרוף ברכב מעניקה לו חזות מרשימה ויוקרתית. בשל כך, היא מעלה מידית את ערך הרכב.
    • כניסה של אור – ישראל היא ארץ שמשית וחמימה לאורך מרבית ימי השנה. בהתאם לכך, כדי ליהנות מאור השמש בדרך לעבודה או בחזרה מהלימודים, מומלץ להתקין סאנרוף ברכב.
    • כניסת אוויר – תנאי מזג האוויר בחוץ נעימים? מעוניינים להכניס משב רוח מרענן לתוך הרכב? במקום לפתוח את אחד מהחלונות ולהיפגע מרוח המגיעה ישירות לפניהם של הנוסעים, הסאנרוף יאפשר כניסת אוויר באופן נעים.

    לפנות אל המומחים

    אין ספק שסאנרוף מחזיק ביתרונות רבים: החל מהעלאת ערכו של הרכב ועד הנאה מהנסיעה, כדי להתקין חלק זה באופן מקצועי ואיכותי, מומלץ לפנות אל ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. חברה זו מתמחה בייבוא, שיווק ובהתקנת סאנרוף למגוון רחב של רכבים. מעבר לכך, חברה זו פועלת כמתקין מורשה ובלעדי של "ובסטו" לחלונות גג נפתח בישראל.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד