אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    סאנרוף לרכב: לקבל את מלוא האחריות

    סאנרוף לרכב הינו פתרון מומלץ ביותר. רוצים ליהנות המדרך בעת הנסיעה? מעוניינים להכניס אור טבעי לתוך הרכב? רבים מאתנו הבינו זאת כבר מזמן: כדי לנסוע ברכב יוקרתי כל שצריך לעשות הוא להתקין בו סאנרוף. למה אתם מחכים? צרו קשר עם חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. אנו נבצע את מלאכת ההתקנה כראוי תוך מספר שעות עבודה בודדות.

    אחד השדרוגים הנפוצים והמומלצים ביותר הוא הסאנרוף – ואין זו הפתעה כלל וכלל. מדוע? ראשית, הוא מעלה את ערכו של הרכב. בנוסף, הוא מכניס משב רוח נעים וקריר לתוך הרכב. לאור יתרונותיו הרבים של הסאנרוף, מומלץ לפנות אל החברה המקצועית ביותר אשר תתקין עבורכם פריט זה ברכב. כאשר אתם פונים אל מוסך מורשה ומקצועי, מומלץ לברר מול עובדיו מספר פרטים חשובים:

    ראשית, יהיה עליכם לברר את מחיר גג נפתח זה. מחיר הסאנרוף מושפע ממספר גורמים שונים; גורמים המושפעים, בין היתר, מחומרי הגלם המרכיבים אותו, המדינה אשר ייצרה אותו ועוד.

    מעבר לכך, על עובדי המוסך להעניק לכם תעודת אחריות המעידה על ביצוע הרכישה כמו גם על תיקון הסאנרוף במידת הצורך. במקביל לתהליך ההתקנה, עלייכם לפנות אל משרד התחבורה, לדאוג למגוון האישורים הרלוונטיים ואף לרשום ברישוי הרכב את קיומו של גג נפתח זה.

    מה קורה כאשר הסאנרוף מתקלקל או מפסיק לעבוד? בין אם עצם נתקע בתוך המסילה ובין אם אירעה תקלה חשמלית, יש להגיע בהקדם אל המוסך ולמסור את הרכב לתיקון. בשלב זה, עליכם לקבל הסבר מפורט בנוגע למהות התקלה, לקבל הצעת מחיר על עבודת התיקון ואף לקבל לוח זמנים לגבי מועד התיקון ומתי הרכב יהיה מוכן.

    לייבא, להתקין ולטפל בגג הנפתח

    התקנת סאנרוף, המוכר גם בתור גג שמש, יעניק לרכב שלכם את המראה היוקרתי והמרשים ביותר. עם זאת, כאשר אתם מבקשים שיתקינו לכם פריט זה ברכב, יהיה עליכם לקבל את האישורים הדרושים כמו גם לשנות את ההגדרות הרלוונטיות במשרד הרישוי. מעוניינים לשדרג את הרכב שלכם? פנו אל ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. אנו מציעים מגוון שירותים: החל מיבוא ושיווק סאנרוף ועד התיקון שלו בעת הצורך – צוות עובדי החברה יעניק לכם את השירות המקצועי ביותר.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד