אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    סאנרוף: מה חשוב לדעת?

    חשיבותו של סאנרוף היא עצומה: החל מכניסת אור טבעי ואוויר נעים ועד יצירת מראה יוקרתי, אין ספק שסאנרוף ישדרג את הרכב שלכם ויזכה במחמאות רבות מהסביבה הקרובה שלכם. אם גם אתם מעוניינים להתקין סאנרוף, אתם מוזמנים לפנות אל חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. המומחים שאנו מעסיקים מתמחים בשדרוג ותיקון מגוון רחב של רכבים, כמו גם ייבוא ושיווק של דגמים שונים של סאנרוף. למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום!

    כולנו מנהלים סדר יום אחר: החל מנסיעה לעבודה בבוקר, ליווי הילדים לחבריהם כמו גם בילוי עם החברים בערב – אין ספק שאנו מנהלים שגרה עמוסה בפעילויות. כדי שנוכל לשלוט בסדר פעולות אלו מבלי להמתין לאוטובוס, מומלץ לרכוש רכב פרטי ; כלי תחבורה שיסייע לנו להגיע למקומות שונים – קרובים ורחוקים כאחד.

    במקביל לכך, כדי שהרכב ישרת אותנו נאמנה וינעים את זמננו בעת הנסיעה, מומלץ לשדרג אותו – כאשר אנו ממליצים על סאנרוף. מהו סאנרוף? זהו גג נפתח המשמש כחלון לכל דבר אותו ניתן לפתוח ולסגור מתי שרק נרצה. בשל העובדה שמדובר בפריט שקוף, אוטומטי ונוח לתפעול, יותר ויותר אנשים פונים למוסכים ומבקשים שיתקינו ברכבם סאנרוף.

    כאשר אתם פונים אל המוסך שלכם, עליכם לדון עם עובדיו על מספר פרטים חשובים. כמו מה למשל? בראש ובראשונה, עלייכם לוודא כי הם מחזיקים באישורים הרלוונטיים עבור מגוון השירותים והמוצרים אותם הם מציעים; אישורים העומדים בתקנות של מכון התקנים ושל משרד התחבורה. בנוסף, על עובדי המוסך להציע לכם את הדגמים המתאימים ביותר לרכב שלכם – ובמחירים הנוחים לכל כיס. מעבר לכך, על המוסך למסור אחריות בסיומה של העבודה.

    סטנדרט עבודה גבוה

    כבישי הארץ עמוסים רכבים פרטיים – ואין זו הפתעה. הרי אנו מעדיפים נוחות יותר מהכול. מעוניינים לשדרג את הרכב שלכם ולהתקין בו סאנרוף? צרו קשר עוד היום עם חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. חברה זו מעניקה מגוון שירותי זגגות מתקדמים תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה וללא פשרות.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד