אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    ריפוד תקרה לרכב

    אחד הקריטריונים החשובים ביותר כדי לדעת אם הרכב שלכם נהנה מרמת גימור גבוהה ואסתטיקה מעולה היא ריפוד תקרה לרכב שלכם. מצב הריפוד מלמד לא רק על העבודה שהושקעה ברכב שלכם כי אם גם באיכות העבודה ועד כמה היא תחזיק מעמד עם השנים. חברת ברוך ובניו מתמחה בין היתר בתיקוני ריפוד ולכן היא מציעה לכם את מיטב הניסיון והידע של אנשיה, כדי לתקן לכם את הריפוד המקורי ואף לשפר את ההתקנה וליקוייה במקרה שלא נעשו כהלכה. הריפוד ייראה הרבה יותר טוב ויחזיק מעמד שנים.

    חשיבות התיקונים של ריפוד תקרה לרכב על ידי מקצוענים

    ריפוד תקרה לרכב נעשה בדרך כלל במפעל הייצור ולכן גם הריפוד המקורי מותאם בדרך כלל הכי טוב. במקרה שמחליפים ריפוד או שעושים זאת בלי הסטנדרט המקצועי הנדרש, הריפוד יתחיל להיפרד מהתקרה וליפול, לקבל גבשושיות ולהתנפח במקומות מסוימים, להיחלש באחיזה שלו במסגרת ואף להיסדק, להתבלות ולהיראות נורא עם הזמן. רק מקצוענים יוכלו להתקין אוו כמו שצריך בגימור שנראה טוב ומונע היווצרות בעיות חדשות.

    ריפוד תקרה שמתחיל לנשור מפריע לנוסעים ולנהג בראות ומהווה סכנה בטיחותית. זה גם מאוד לא נוח לנסוע כאשר הריפוד נוחת על הראש בכל פעם יחד עם חלקים מתכתיים של המסגרת.

    המסגרת שאוחזת את הריפוד עלולה להיות גם היא סכנת בטיחות אם לא מטפלים בה בצורה מקצועית, ומשום כך גם תפגע ברכב ובתשתית הכי חשובה – השלדה. הריפוד עצמו הוא אינדיקציה לכך שגם הרכב עצמו מוגן מפני חלודה וחשיפה ולכן חייבים לרפד אותו נכון.

    כל תיקון שתעשו בעצמכם לאחר קניית החומרים יחסוך אולי כמה שקלים, אבל הטרחה והעבודה שלכם, אלא אם כן אתם אנשי מקצוע בעצמכם, לא תבטיח את אותה רמת גימור.

    לבחור בחברה אמינה ומקצועית

    חברה אמינה ומקצועית יכולה להבטיח לכם לא רק התקנה נכונה וטובה יותר של הריפוד בתקרה אלא גם שהוא יהיה בגימור מושלם בדיוק כפי שקניתם אותו מהיצרן. כמו כן, העבודה תהיה בסטנדרט מקצועי שיבטיח לכם עמידות וללא בעיות של היפרדות והיחלשות המסגרת והריפוד לאורך זמן. האסתטיקה של עבודה מקצועית והבטיחות שלה לכם ולרכב טוב היותר כאשר אתם בוחרים חברה עם ניסיון וידע מוכחים.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד