אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    להתקין סאן רוף אצל המומחים

    סאן רוף מיועד למגוון רחב של רכבים. מעוניינים ליהנות מהנוף בעת הנסיעה? תרצו להכניס אור לתוך הרכב ולהנעים את זמנם של הנוסעים? כך או כך, התקנת סאן רוף ברכב תוביל לתוצאה הרצויה – ללא כל צל של ספק. כדי להתקין אלמנט זה ברכב שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. אנו נציע את הדגם האיכותי ביותר, ניקח את מידות הרכב ונבצע את עבודת ההתקנה האיכותית ביותר – תוך מתן אחריות של שלוש שנים.

    רבים מאתנו גדלו על סרטים הוליוודיים בהם הגיבור נוסע ברכב עם גג פתוח. עקב כך, אין זה מפתיע מדוע רבים מאתנו מעוניינים לרכוש רכב פרטי משלנו ולשדרג אותו עם חלון זה; חלון המוכר גם בתור סאן רוף. למעשה, היבט זה מחזיק ביתרונות רבים: בשל העובדה שהוא אוטומטי ושקוף, ההשקעה משתלמת וכדאית ביותר.

    בבואכם לחפש מוסך אשר יתקין סאן רוף ברכב שלכם, עליכם לפעול בהתאם לנקודות הבאות:

    • המלצות – קרוב משפחה הולך בקביעות למוסך מוכר ומנוסה? עמית לעבודה פנה למוסך מסוים שם התקינו עבורו סאן רוף? כדי להגיע אל צוות המומחים בעלי הניסיון המרשים ביותר, מומלץ לקבל המלצות מסביבה הקרובה.
    • דפים עסקיים ואתרי אינטרנט – כל עסק שמכבד את עצמו פונה לאינטרנט. בין אם מדובר באתרים, בלוגים או פלטפורמות כאלו או אחרות, נמליץ לכם להביט בכל אלו ולהתרשם מהרקע והניסיון של החברה.

    לאחר שביצעתם סינון, כעת עליכם ליצור קשר ולשוחח עם נציגי המוסך. לאורך שיחה זו, יהיה עליכם להסביר את הפנייה שלכם, מהו סוג הרכב שברשותכם ומתי תוכלו להגיע לצורך התקנת הסאן רוף.

    לבחור מוסך מקצועי ואמין

    חברת זגגות מקצועית הינה חברה המציעה אחריות על עבודתה, משרתת את לקוחותיה כראוי תוך שימוש בחלקים האיכותיים ביותר. על היבטים אלו ורבים אחרים עונה חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. אנו מציעים מגוון שירותי זגגות הכוללים, בין היתר, התקנת דגמים מתקדמים של סאן רוף בייבוא מחברת "וובסטו ישאל".

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד