אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

    חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד הטמפרטורה בתוך הרכב ועד בלימת זעזועים – כדי לשמור על תקינותו של ריפוד התקרה ברכב שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. אנו נשמח להתקין עבורכם ריפוד מקורי מהיצרן, להחליף אותו בחדש או לתקן אותו בהתאם לצורך – כל זאת תוך מתן אחריות ויחס אישי לכל אחד ואחת מלקוחותינו. למה אתם מחכים? מוזמנים להתרשם מאתר האינטרנט שלנו ולקבוע עמנו פגישה בהקדם.

    לעיתים, אנו לוקחים זאת כמובן מאליו, אך תפקידו של הרכב הפרטי הוא עצום. הרי בזכותו אנו מצליחים להגיע מנקודה אחת לשנייה בקלות ובנוחות – ללא צורך בתחבורה הציבורית המגבילה. בשל כך, וכדי שהנסיעה שלנו למחוז חפצינו תתבצע על מי מנוחות, עלינו לתחזק אותו באופן קבוע ואף להיות ערניים לתקלות שונות.

    לצד החלפת גלגל מפונצ'ר, השחרת החלונות של הרכב ואף תיקון המראות של הרכב, אין ספק שגג הרכב נושא חשיבות רבה גם כן. למה הכוונה? גג הרכב מגן על הנוסעים מפני גשמים סוערים וקרני שמש חזקות. מעבר לכך, הוא אף בולם בהצלחה זעזועים ושומר על בריאותם של הנהג ונוסעיו. בשל כך, יש לרפד את התקרה של הרכב באופן איכותי ומקצועי; התקנה שתסייע בבידוד הטמפרטורה בתוך הרכב כמו גם תעניק לו מראה יפה ומרשים.

    בשל כך, עליכם לפקוח עיניים ולשים לב לכל תקלה או בעיה הקשורה לתקרת הגג המרופדת. הריפוד נושר ומפריע לנהג לראות את הכביש לפניו? חוששים שמא מסגרת הריפוד פוגעת בשלדת הרכב? בין אם מדובר בתקלה כזו או אחרת, יהיה עליכם לפנות אל המוסך.

    שירותי זגגות מתקדמים

    ריפוד איכותי לתקרה של הרכב מחזיקה ביתרונות רבים. בהתאם לכך, כאשר אתם פונים לשירותיו של מוסך לצורך תיקון הריפוד, עליכם לוודא כי מדובר בחברה מקצועית בעלת ניסיון רב בתחום זה. מעוניינים לתקן את הריפוד של גג הרכב? בין אם מדובר בשירות זגגות כזה או אחר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      חשיבותו של ריפוד גג לרכב

      ריפוד גג לרכב נושא יתרונות רבים: ראשית, הוא מצליח לבודד...

      קראו עוד