אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

    תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל ממנוע שאיננו עובד כראוי ועד תקלה חשמלית, כדי לחזור לשגרה וליהנות שוב מהנסיעה מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. אנו מתמחים בייבוא, שיווק ובהתקנת חלון גג נפתח בכל סוגי הרכבים – תוך שמירה על סטנדרט עבודה מרשים. מעבר לכך, אנו מבצעים תיקונים בסאנרוף תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של עבודה.

    מעוניינים ליהנות מקרני השמש החמימות בעת הנסיעה לעבודה? רוצים להכניס מעט אור טבעי לתוך הרכב? התקנת סאנרוף היא הפתרון המומלץ עבורכם. למעשה, ולאורך השנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר רכבים בהם מותקן סאנרוף – ואין זו הפתעה. בזכות אלמנט זה ניתן לשדרג את מראהו של כל רכב וליהנות מחוויית נסיעה יוצאת דופן.

    עם זאת, במידה וחלון נפתח זה איננו מותקן כראוי ייווצרו נזקים רבים; נזקים הדורשים תיקון באופן דחוף. כיצד תגלו כי צוות המוסך ביצע עבודת התקנה לא מקצועית? במידה והמסגרת של הגג מתעקמת או שמא שמשות הרכב מתעוותות – סביר להניח שהתקנת הסאנרוף לא התבצעה בהתאם לנהלים.

    במקביל לכך, יכולים להיווצר נזקים נוספים בסאנרוף; נזקים שלאו דווקא קשורים להתקנה רשלנית. האם נתקע חפץ כלשהו במסילה של הסאנרוף? האם המנגנון החשמלי של הסאנרוף איננו פועל כרגיל? כדי לפתור את התעלומה, להבין מהו מקור התקלה ולטפל בה כנדרש, יהיה עליכם לפנות אל מוסך בעל הרישיונות הרלוונטיים כמו גם הניסיון והרקע לעבודה מסוג זה. כך, תוכלו להיות בטוחים כי חלון הגג המתוקן יחזור לפעילות שגרתית – לאורך זמן ממושך.

    יחס מקצועי ומכבד ללקוחות

    התקנת סאנרוף והתיקון שלו יתבצעו אך ורק על ידי מוסך אמין ומקצועי. אם גם אתם מעוניינים בשירותים אלו, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. אנו מחזיקים בניסיון, ברקע ובציוד הדרושים לצורך עבודות אלו. כל זאת, תוך מתן תעודת אחריות ויחס אישי ומכבד לקהל לקוחותינו.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד

      חשיבותו של ריפוד גג לרכב

      ריפוד גג לרכב נושא יתרונות רבים: ראשית, הוא מצליח לבודד...

      קראו עוד